رازهای قدرت باورها -

Wiki Article

! و بهتر است بگویم به اندازه کافی متعهد به تکرار روند نبوده اند.

حضور مؤثر در بازار برق به‌منظور فروش برق نیروگاه‌های برق‌آبی و سایر خدمات جانبی آن

شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران همچنین بیش از ۵۰ طرح سد و نیروگاه از نوع مخزنی، جریانی و تلمبه ذخیره‌ای را در دست مطالعه دارد که پس از اجرا و بهره‌برداری از این طرح‌ها حدود ۱۶ هزار مگاوات به ظرفیت نصب شده نیروگاه‌های کشور اضافه شده و به موجب آن حدود ۲۱۳۰۰ گیگاوات ساعت در سال به تولید انرژی برق آبی کشور اضافه خواهد شد.

برای اجرای رسالت فوق، شرکت آب و نیرو نقش کلیدی در توسعه پایدار و یکپارچه‌سازی تصمیمات در حوزه مطالعات و توسعه نیروگاه‌های برق‌آبی و سازه‌ها و تأسیسات مدیریت منابع آب کشور را با اولویت مطالعه و اجرای طرح‌های آب‌های مشترک بر عهده خواهد داشت.

تا بتوانی قدم های بزرگتری برداری، بزرگتر باور کنی، بزرگتر اقدام کنی و بزرگتر نتیجه بگیری باورهای قدرتمند کننده تری ایجاد کنی.

جک کنفیلد در کتاب راز می‌گوید: «وظیفهٔ ما درک چگونگی رسیدن به خواسته نیست… وظیفه ما فقط خواستن از ته دل است… باور داشته باشید که کائنات چگونگی آشکارسازی را خواهد یافت». خب پس چرا جک کنفیلد در سایت خودش دربارهٔ برنامهٔ اقدام توضیح می‌دهد؟! موفقیت بدون برنامه‌ریزی و تلاش برای رسیدن به هدف ممکن نیست.

شما هر چقد به ثروت فکر کنید بهش نمیرسید اول باورهایتون رو درست کنید شما به هر انچه بخواهید میرسید

باورهای شما افکار غغالب شما هستند و آنقدر در ذهن شما تکرار وتکرار شده اند که توجه شما به طور کامل برروی آن فکر مطعوف می شود و زمانی که توجه شما بر روی ان مطعوف شد باعث می شود رکانسی مشابه به همان را به جهان ارسال نمایید و شرایطی مانند همان را به زندگی خود جذب کنید.

شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به توسعه ظرفیت‌های بخش خصوصی داخلی اعم از مشاوران، پیمانکاران، سازندگان و سرمایه‌گذاران مرتبط با طرح‌ها در حوزه منابع آب و اينجا کليک کنيد برق‌آبی اعتقاد داشته و در این راستا بر توسعه شبکه‌ای از شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران‌های صلاحیت‌دار تأکید خواهد کرد.

باوری که احمقانه باشد احمقانه است حتی اگر میلیاردها نفر به آن باور داشته باشند.

این اصل پیشنهاد می‌کند که به جای احساس ترس یا ناراحتی باید انرژی خود را روی یافتن راه‌هایی متمرکز کنید تا زمان حال را به بهترین شکل ممکن سازد.

↑ ۶٫۰۰ ۶٫۰۱ ۶٫۰۲ ۶٫۰۳ ۶٫۰۴ ۶٫۰۵ ۶٫۰۶ ۶٫۰۷ ۶٫۰۸ ۶٫۰۹ ۶٫۱۰ بسته مالتی‌مدیای معرفی شرکت.

اولین فعالیت شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران که در سال ۱۳۶۹ به انجام رسید ترمیم بدنه سد سفیدرود بود که به‌علت زلزله رودبار شکاف خورده بود و به این ترتیب امکان بهره‌برداری مجدد از سد سفیدرود فراهم شد. پس از اجرای این پروژه، فعالیت شرکت معطوف به اجرای بزرگترین طرح‌های برق‌آبی تاریخ ایران شد و این شرکت توانست عملیات احداث چهار طرح بزرگ برق‌آبی مسجدسلیمان، کرخه، کارون ۳ و کارون ۴ که از شاهکارهای مهندسی معاصر ایران به‌شمار می‌آیند و همچنین طرح متوسط کوهرنگ، لوارک و شهید رجایی و چندین طرح کوچک را به پایان برد.

افکار و رفتار بد هرگز نمی‌توانند نتیجهٔ خوبی به همراه داشته باشند. رنج همیشه در اثر تفکر اشتباه در جهتی است.

Report this wiki page